Det här är jag och varför jag bloggar

Marc Olsson Lind och är född 1966 och fick sommaren 2008 stroke!.

Utbildad narkossjuksköterska.

Har arbetat som avdelningschef inom intensivvård, operation och  vårdavdelning.

Sjukskriven halvtid pga stroke.

Har en underbar fru och två barn födda -02 och -05.

Lyssnar mest på fågelkvitter och P1.

Bloggar om egna erfarenheter efter förvärvad hjärnskada på ett reflekterande och personligt sätt.

Bloggandet är en terapi för mig att komma vidare och sätta ord på  de förändringar som skett och sker.

Kommentarer
Postat av: mårten

Hej!



Skriv gärna ett mail till mig om du ser denna kommentar.

Jag fick stroke april 2008, carotis deissektion, fast på andra sidan, höger halva fick sig en smäll. jag fick oxå flera proppar. Tyckte din blogg var mkt bra innehållsrik och intressant!



mvh Mårten

2010-02-23 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0