Sommarprat som gav mig en kick...

Under den förra hösten d v s månaderna efter min skada lyssnade jag på Lena Nevander Friström som är leg. psykoterapeut och föreläsare samt Åsa Nilsonne, psykiater och professor. Dessa två sommarpratare inspirerade mig och fick mig att se möjligheter och inge hopp. Jag lyssnade om och om igen på deras sommarprogram som jag laddade ner i min mp-3 spelare.




Åsa Nilsonne



Lena Nevander Friström

Jag bestämde mig efter att ha inspirerats av dessa program att börja arbeta igen trots alla besvär och hinder som jag hade med min högra hand och min uttröttbarhet. Jag började arbeta den 14 september förra året på 25%. Det var alldeles för tidigt ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0