En stund av Flow

Jag har tidigare i bloggen skrivit att jag testar kontinuerligt var gränsen går mellan krav och förmåga.Det här gör  jag för att veta om jag är på rätt väg och hur jag ligger till i vågskålen. Just nu råder balans. Jag märker det genom att jag känner mig glad och harmonisk.

 

Nu lägger jag in denna position i min "inre GPS". Jag kommer att lägga in denna sköna position som en favorit. Därigenom har jag möjlighet att komma ihåg hur man  hittar tillbaka till denna sköna plats på kartan. 

 

På min karta finns många olika platser som jag valt att inte beskriva. En plats som jag valt att berätta om är uttröttbarhet. Just nu vet jag ungefär hur gaspedalen och bromsen fungerar i min trasiga bilDärför åker jag nu vidare till andra intressanta platser.
 

 

Man kan även lura hjärnan att uppleva kortvarig lycka -se inslaget i DN`s WebbTV. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0